Skip to main content

νεο νομοσχεδιο υπουργειου διοικητικης μεταρρυθμισης

Αυτοί είναι οι δρόμοι – καρμανιόλες στην Ελλάδα: Δείτε το χάρτη με τις 7.000 παγίδες στη χώρα μας

Επικίνδυνη αποστολή η οδήγηση στη χώρα μας - Δείτε το χάρτη με τους δρόμους - καρμανιόλες στη χώρα μας - Σε ποια σημεία σημειώνονται τα περισσότερα τροχαία


Επεμβάσεις για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας σε 7.000 σημεία του Εθνικού και Επαρχιακού οδικού δικτύου, τα οποία βρίσκονται στο «κόκκινο» από πλευράς τροχαίων και επικινδυνότητας, ξεμπλοκάρει η χρηματοδότηση, η οποία αναμένεται να εγκριθεί το προσεχές διάστημα από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕΠ).




  • Φωτογραφίες - ΣΟΚ: Έτσι έσπαγε κεφάλια ο Βίκτωρας Ρέστης


Πρόκειται για έργα σε οδικούς άξονες που εκτείνονται σε όλες τις περιφέρειες της χώρας και προτείνονται από 60 μελέτες που έγιναν στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας που διαχειρίζεται η Εγνατία Οδός ΑΕ και ξεκίνησε το 2011.


κοινωφελής εργασία 2014 αποτελεσματα

νεο νομοσχεδιο υπουργειου διοικητικης μεταρρυθμισης

Η Κεντρική Μακεδονία, λόγω και της μεγάλης γεωγραφικής της έκτασης, είναι η περιφέρεια η οποία συγκεντρώνει 1.008 επικίνδυνα σημεία στο οδικό της δίκτυο, καθώς μόνο στη Χαλκιδική εντοπίστηκαν 400, σύμφωνα με την εφημερίδα «Το Έθνος».

Ακολουθούν η Αττική με 673, η Πελοπόννησος με 619 και υψηλότερη συγκέντρωση στην περιφερειακή ενότητα Μεσσηνίας (146), και η Ανατολική Μακεδονία – Θράκη με 607, εκ των οποίων τα περισσότερα στον Έβρο (144).

Από τη νησιωτική χώρα, στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων εντοπίστηκαν 471 επικίνδυνα σημεία, στην Κρήτη 457 και στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου 366.

Δείτε στη gallery του Newsbomb.gr το χάρτη με τα επικίνδυνα σημεία

Το πρόγραμμα των επεμβάσεων στο σύνολο των 7.000 σημείων εγκρίθηκε πριν από λίγες ημέρες από τον υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, ενώ αναμένεται η Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Οικονομίας και Υποδομών με την οποία θα ανατεθεί στην Εγνατία η αρμοδιότητα διοίκησης και εκτέλεσής του και η δυνατότητα να είναι φορέας κατασκευής ή υλοποίησης του έργου.

Το μοντέλο που θα ακολουθήσει θα είναι η υλοποίηση των επεμβάσεων από την ίδια την Εγνατία στην Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα, ενώ για τις υπόλοιπες περιοχές θα υπογραφούν προγραμματικές συμβάσεις με τις κατά τόπους περιφέρειες.

Να σημειωθεί ότι οι επαρχιακές οδοί είναι τα τμήματα του οδικού δικτύου στα οποία συμβαίνουν τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Βάσει των στοιχείων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, μόνο 8% των ατυχημάτων συμβαίνουν σε αυτοκινητόδρομους, με το 55% να καταγράφονται στο επαρχιακό δίκτυο και το 37% σε αστικές περιοχές.

Στο πλαίσιο του προγράμματος μελετήθηκαν 80 οδικοί άξονες συνολικού μήκους 15.000 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 4.500 στο εθνικό οδικό δίκτυο και τα 10.500 στο επαρχιακό, με στόχο να εντοπιστούν οι θέσεις μειωμένης οδικής ασφάλειας.

Διαβάστε επίσης:

Κοινωνικό Μέρισμα: Δείτε πόσα χρήματα θα πάρετε - Τι θα γίνει με το επίδομα θέρμανσης


Αυτοί είναι οι δρόμοι – καρμανιόλες στην Ελλάδα: Δείτε το χάρτη με τις 7.000 παγίδες στη χώρα μας
01
Αυτοί είναι οι δρόμοι – καρμανιόλες στην Ελλάδα: Δείτε το χάρτη με τις 7.000 παγίδες στη χώρα μας

λευκο σημαδι στα ουλα

Comments

Popular posts from this blog

μαιλ ρθ mail ru

«Οι δηλώσεις του Αντιπροέδρου και εκπροσώπου της τουρκικής κυβέρνησης για τις αποφάσεις της ελληνικής Δικαιοσύνης για τους "8", προσβάλλουν την αρχή του κράτους δικαίου. Είναι θρασείες και εμπρηστικές και για αυτό απόλυτα απαράδεκτες» αναφέρει ο κ. Κουμουτσάκος. μαιλ ρθ mail ru ελβετικο προξενειο στην ελλαδα Οι δηλώσεις του Αντιπροέδρου και εκπροσώπου της τουρκικής κυβέρνησης για τις αποφάσεις της ελληνικής Δικαιοσύνης για τους "8", προσβάλλουν την αρχή του κράτους δικαίου. Είναι θρασείες και εμπρηστικές και για αυτό απόλυτα απαράδεκτες. — Giorgos Koumoutsakos (@GKoumoutsakos) 4 Ιουνίου 2018 δε μ αρεσει η δουλεια μου

my next home μεσιτικο θεσσαλονικη

my next home μεσιτικο θεσσαλονικη Τραγικό θάνατο βρήκε ένας 32χρονος στα Τρίκαλα, ο οποίος έχασε τη ζωή του από τσίμπημα μέλισσας Σύμφωνα με πληροφορίες του trikalavoice.gr, ο νεαρός άντρας μεταφέρθηκε από τους δικούς του στο Νοσοκομείο Τρικάλων. επιπτωσεις χασισιου Οι γιατροί κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να τον κρατήσουν στη ζωή, ωστόσο, ο άτυχος άνδρας εξέπνευσε. ευθεια μαθηματικα κατευθυνσης β λυκειου

δειπνο βικιλεξικο

δειπνο βικιλεξικο Ο κορυφαίος ηθοποιός του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου Δημήτρης Χορν γεννήθηκε στις 9 Μαρτίου του 1921 στην Αθήνα. Πατέρας του ήταν ο γνωστός θεατρικός συγγραφέας Παντελής Χορν. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Βασιλικού Θεάτρου (νυν Εθνικού), όπου έκανε το ντεμπούτο του το 1940, στην οπερέτα του Στράους «Η Νυχτερίδα». Αμέσως μετά εμφανίστηκε στο «Θέατρο Ρεξ» της Μαρίκας Κοτοπούλη, ως πρωταγωνιστής σε έργα, όπως «Ο πρωτευουσιάνος», «Αλάτι και πιπέρι», «Η κυρία με τις καμέλιες» κ. ά. Την περίοδο 1943 - 1944 συμμετείχε στο θίασο της Κατερίνας, με την οποία συμπρωταγωνίστησε στο «Σύζυγοι με δοκιμή». Το 1944 συγκρότησε δικό του θίασο μαζί με τη Μαίρη Αρώνη και λίγο αργότερα συνέπραξε με τη Βάσω Μανωλίδου. Το 1945 συνεργάστηκε με τον θίασο Μελίνας Μερκούρη και Νίκου Χατζίσκου, ενώ την περίοδο 1946 - 1950 επέστρεψε στο «Βασιλικό Θέατρο». στεκι παροικια Ύστερα από απουσία δύο ετών στο εξωτερικό, επιστρέφει στην Ελλάδα και το 1953 γνωρίζει την Έλλη Λαμπέτη. Ο δεσμός το...